Zene

2013. november 6., szerda

31.rész/Szeretni

Sziasztok :) <3 Köszönöm a komit, és itt is lenne az új rész! Ez az utolsó előtti rész, pénteken (!!!) fejeződik be a blog! Szerettem írni, de most nem papolok külön, majd az utolsó résznél <3 Jó olvasást: M.

Mil szemszöge:

Régóta nem voltam ilyen boldog. Az érzés ami elfogott,amikor Harry-vel voltam hihetetlen volt. Az elmúlt hónapokban randiztunk egy párszor és elcsattant az első csók is. Igazából már a barátnője vagyok egy jó ideje,de csak a lányok,a fiúk és Dave tudja. Na meg Cammie,akinek elmeséltem,de nem értett belőle sok mindent. A lapok rengeteget cikkeztek rólunk,az internet pedig szinte velünk van tele. Bár nagyon sokat vagyunk együtt,a paparazzik ezt megfigyelik és katt,kész is a fotó. Engem különösebben nem zavar,hogy rólunk írnak,csak Harry van kiakadva,hogy bármikor megtámadhatnak. Nagyon édes,és mindig meg akar védeni. Lucy és Dave pedig hivatalosan is férj és feleség! Az történt,hogy Dave egy nap elvitte barátnőjét Hawaii-ra és ott egy kis szertartásban összeadták őket. Senki sem volt jelen,csak ők és a pap. Luc sokat nevetett,mert úgy 'I Love My Boyfriend'-es pólóban és short-ban állt oltárhoz. Róluk is cikkeztek,bár ez a 'Boldog Pár' kategóriába tartozott,míg a miénk a ' Harry Styles-nak új csaja van..Meddig bírja?' kategóriába. Persze boldogak voltunk,így ez nem volt probléma,hogy mit gondolnak rólunk. Amúgy a mi történetünk a következő:
Sokszor mentünk el randira,és egy idő után megkérdezte,hogy leszek e a barátnője. Persze azonnal igent mondtam és mikor bementem a házba,sikítva meséltem el a lányoknak akik nagyon örültek volna a hírnek...Csak nem hajnali 1-kor :DD Ezek után sokszor mutatkoztunk együtt és jó pár fotót le sem tudtunk tagadni...De nem is akartunk! Ekkor még nem tudták biztosan,hogy barátok vagyunk e vagy több van közöttünk.

Persze ezekből a képekből én sem tudnám megállapítani,hogy mi van...De aztán töltöttük fel mi a közös képeket...Na jó a képeket kicsit túlzás,összesen kettőt,az egyiket Hazz,a másikat én.
Persze volt akinek tetszett,de sok volt az utálkozó üzenet is...Aztán kezdtünk intejúkat adni. Igazából a lányokkal közösen,de mindig rákérdeztek. Lucy-nál Cammie-re (aki immár 5 hónapos) és Dave-re is,de ott mindenki csak 'ez annyira édeeees' stílusban huhogott. Kyle-nál Levire kérdeztek rá,akik igen jól megvannak,a közönség ott tapsolt. Sam-nél a szinglisségét firtatták,de ő kiállt e lét mellett és jól érezte magát a bőrében. Aztán jöttem én és Harry-ről ( ki másról?) kérdeztek,a közönség (némelyik legalábbis) fújolt,de valamelyik mosolyogva várta,hogy mit mondott. Ekkor jött a 'Köszöni jól van' válaszom,majd mikor rákérdeztek 'Igen,jól megvagyunk!' jött,így nem lehetett konkrét kikövetkeztetést kivenni...Bár aki okos az rájött. Ezek után megvolt egy vörös szőnyeges gála,ahol megint egy elég alap kép készült rólunk és jöttek a 'Harry és Mil az új pár? Vagy csak nagyon jó barátok?' cikkek.

Egyikre sem válaszoltunk és bár emiatt zaklatták a lányokat,fiúkat egyaránt,ők sem mondtak semmit. Aztán mikor enyhén járkáltunk együtt az utcán,már bőven sejtették.

Tehát minket emlegettek az új párként,közben pedig a Directionerek egy része eléggé kiakadt,hogy jövendőbeli férjüknek új barátnője van. Sokan támadtak twitteren,facebook-on,és minden egyéb oldalon,de így is maradtunk együtt. Simon támogatta a kapcsolatunkat,így direkt szervezett nekünk randikat,ahol egyedül lehetünk. Közben betöltöttem a 19-et,így nem lógtam ki a sorból,legalábbis most minden Super Girls-ös tag 19 (bár nem sokára 20)... Egy tini magazint vettem meg amiben benne voltunk,de azt is csak azért,mert volt benne TVD-s poszter :D Persze mikor már nyíltan is felvállaltuk,hogy 'Igen,együtt vagyunk' még több műsor és riport felkérés jött. Volt amit elfogadtunk,volt amit elutasítottunk,de összességében nagyon jól megvagyunk :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése