Zene

2013. november 2., szombat

30.rész/Utazás

 Üdv kedves olvasók :) Nos sok szempontból csúszott az blog befejezése, ugyanis és nov. elsejére tűztem ki, de időm sem volt, na meg a kommentek sem jöttek. Most viszont itt egy új rész, remélem tetszeni fog :) Puszi: M xx

Lucy szemszöge:

Mil mindent elmesélt, így persze jól leszidtuk Dave-t, hogy elrontotta a tökéletes pillanatot. Hiába magyarázkodott, inkább megígérte, hogy máskor nem viszi ki a szemetet. Pár nappal később Ess csinált rólunk egy nagyon édes babafotót,ami később rengeteg címlap fotója lett. Persze a leghíresebb kép, amikor Hazza nem tudta megállni,hogy ne csináljon a gyerekből Harry Potter-t.
Harry és Mil kapcsolata szépen alakul, aminek mi nagyon örülünk, a sajtó pedig még inkább. Egyre több kép jelenik meg ahol véletlen lekapják őket. Az interneten mennek a találgatások, hogy vajon mi is történik, de nem mondanak semmit. Még nekünk sem! Persze Mil kipirult arcából, folyamatosan villogó telefonjából és a Harry háttérképéből nem nehéz kitalálni, hogy nagyon erős a kapcsolatuk. Tekintve, hogy gyerekem van és egy édes vőlegényem, Mil sokszor mesél nekem róla. Harry pedig Mil-ről. A lány, mint csapattársam, Hazz pedig mint öcsém, így vicces két oldalról hallgatni a 'Nem tudom,hogy ugyanúgy érez e,mint én iránta' dolgot. Néha vissza kell fognom magam, hogy ne szóljak nekik 'Ti hülyék vagytok! Odamész megkérdezed és ennyi'! Cammie szépen növekszik, és most éli a fedezzünk fel minden korszakát.
Persze egy hihetetlenül mázlista lány, Luxal együtt. Először a kicsi (Lux) furcsán fogadta az új babát, de aztán jóban lettek és a mi gyerekünk gyorsan tanul Lou-étól.
Szóval minden jól megy, a falfestős klippünket rengetegen megnézték, és sokáig vezette a top listákat. Épp a kanapén feküdtünk, a lányunkat a fiúkra bíztuk, mikor Dave sietett le a lépcsőn.
 - Drágám, megyünk nyaralni! - jelentette be, én pedig felkeltem.
 - Mi? - vontam fel a szemöldökömet.
 - Jól hallottad! A lányunkat Lou-ra bíztam, hogy nyugodtan maradjon a fiúknál, csak néha pillantson rá, hogy minden oké van e! - magyarázta, majd felhúzott. - Nagyon jó lesz!
Felsóhajtottam, majd elindultam a szobánkba.
 - Nem örülsz neki? - kérdezte riadtan.
 - De,csak a gyereket itt hagyni 5...khm - nem akartam megsérteni a fiúkat - Nem teljesen normális fiúval?
Dave csak nevetve megcsókolt majd pakolni kezdett. Én is így tettem, és inkább nem kérdezősködtem, hisz tudtam, hogy nem szereti a vőlegényem. Vidáman dúdolgattam az új számunkat,és közben nagyban vacilláltam. Lányból vagyok, na! Persze két egyforma rövid nadrág közül se tudtam választani melyik a jobb, így végül Kyle tanácsát kértem ki. Miután elcsevegtünk, Dave nyitott be, hogy elvinné a bőröndjeimet.
 - Lucy - hőbörgött - Nem vagy kész?
 - Hupsz - néztem rá sajnálkozóan, majd nevetve odaszökkentem hozzá és adtam neki egy puszit. Ezek után itt maradt, mert felügyelni akarta,hogy tényleg pakolok e. Miután mindent sikerült helyre rakni, hívott egy taxit és elindultunk.


1 megjegyzés: