Zene

2013. augusztus 21., szerda

1. Díjam *--------*

Hihetetlen boldog vagyok,el sem hiszem és nagyon köszönöm Tamara Hach-nak! Akit érdekel (márpedig érdekeljen,mert nagyon jó blog) az olvassa: http://aztanrohadtulidegesitett.blogspot.hu/
Eddig semmi komi nem érkezett az utóbbi részhez és este vagy holnap reggel hoznám,így KÉRLEK akinek tetszik vagy ha nem az írjon hozzá egy mondatot <333 Akkor a díjhoz járuló szabályok:

Szabályok:
1. Válaszolj 10 kérdésre.
2. Írj magadról 10 dolgot. 
3. Tegyél fel 10 kérdést 
4. Küld tovább 10 embernek.


10 válasz.:
1. Kedvenc könyv? Végzet Ereklyéi triológia *-----* és az SZJG.
2. Ha csinálhatnál egy filmet mi lenne a címe és miről szólna? Nincsenek ilyen terveim...
3. Szeretnél híres lenni? Minden álmom :DDD Amúgy nem.
4. Eltűnik mindenki a Földről, csak te maradsz. De minden tudást megkapnál. Szóval tudnál repülőt vezetni, bármit megfőzni, meg mindent amit csak akarsz. Elindulsz valahova, és mondjuk kikötsz valami tündérekkel teli helyen (mert, ők nem tűntek el. de persze hamarosan elfognak, mert Pán Péter meg a sok kisgyerek aki néha-néha azt mondogatták 'hiszek a tündérekben, hiszek a tündérekben' eltűnnek. akkor a tündérek kihalnak), és az egyik felajánlja hogy válassz: vagy minden marad úgy (a rengeteg tudással, viszont egyedül), vagy visszacsinálja. Szóval mit választanál? Utálok egyedül lenni,és senki sem tökéletes,tehát visszacsinálnám az egészet.
5. Tetszett a 4.kérdés?:D Imádtam :DDD
6. Mire vágysz most, ebben a pillanatban a legjobban? Beülni a This Is Us filmre,utána pedig a Csontvárosra.
7. Öt béka ül egy farönkön, négy úgy dönt, hogy leugrik. Hány béka marad a fán? 1? :DDD
8. Miben vagy tehetséges? Imádok írni,és ha olvassátok a blogom nem lehet olyan rossz :DD
9. Ha írnék egy könyvet (már elkezdtem) elolvasnád? aha ;)))
10. És végezetül.. Mi a legnagyobb álmod/célod amit mindenképpen el szeretnél érni? Találkozni az 1D-vel,Szasza,Lili,Andi és Pálma társaságában...És találkozni a TVD és a TMI szereplőivel,
 
10 dolog rólam:
 
1. Imádom az SZJG-t.
2. Directioner vagyok
3. A legeslegkedvencebb könyvem a Végzet Ereklyéi sorozat.
4. Bár még nem láttam semelyiket sem,a kedvenc filmjeim ugyancsak a Végzet Ereklyéi és a This Is Us.
5. Az egyetlen könyv amit soha nem tudtam letenni az az SZJG sorozat és a Végzet Ereklyéi sorozat.
6. Twitter vs. Facebook vitában a twitteresek oldalán állok.
7. Imádok blogot írni,néha kikapcsol.
8. Sok sorozatot szeretek: Így jártam anyátokkal,Nevelésből Elégséges,Vámpírnaplók,Pretty Little Liars.
9. Kedvenc 1D tagjaim talán a Narry páros,de nem tudnék 1-et kiválasztani közülük <333
10. Ezt a blogot írásban befejeztem,már egy másikat kezdtem el amit egyenlőre csak én látok,de többen fogjátok AZT a blogot szeretni mint ez,mert teljesen más történet,mint az átlag...Legalábbis szerintem.

10 kérdés:  

1. Kedvenc könyv?
2. Milyen blogokat olvasol?
3. Kedvenc együttes?
4. Ha a legjobb barátnő/id/ből 2 lenne (szóval az igazi és a hasonmás,de ugyanúgy néznek ki,meg a hangjuk is egyforma) akkor hogyan tudnád megkülönböztetni őket?
5. Melyik TV műsorban szerepelnél?
6. Ha lenne egy szupererőd,mi lenne az?
7. Hogy jellemeznéd a blogodat?
8. Kedvenc film?
9. Ha lehetne egy híres barátod/barátnőd kit választanál?
10. Hány kérdést tettem fel? :DDD

Akiknek tovább küldöm:
Infinity†
Believe In Your Dreams 

1 megjegyzés:

  1. a 4. kérdés válasza: Öt, mert a döntés nemegyenlő a cselekedettel :DD (ballagási könyveb volt, elnézést)
    én is imádom az SzJG-t és a Cassandra Clare könyveket (TID, TMI) Magnus ♥
    a '10 dolog rólam'-ban az 5. és a 6.-al egyetértek :)

    további jó blogolást!
    T.

    VálaszTörlés