Zene

2013. augusztus 17., szombat

16.Rész/A probléma

Hát itt egy új rész...Igazából nem nagyon terveztem ilyenre,legalábbis ti nem ezt a verziót fogjátok olvasni amit először írtam,így sok volt a törlés,de remélem tetszik <333 Komik jöhetnek <33 Puszi: MiraVagyok
Niall szemszöge:

Közelebb hajoltam hozzá és pár másodperc múlva,megcsókolt.Senki nem zavart minket,tekintve,hogy egy eldugott vécében voltunk,amit akkor találtam,amikor még mi voltunk az 1D-vel X faktorosok és felkutattam az egész helyszínt. Meg be voltunk zárva,így senki nem juthatott be. Azokban a percekben nem gondoltam semmire,minden megszűnt létezni,csak mi ketten voltunk. De pár perc múlva kipattantak az addig csukott szemei. Elhúzódott,vett egy nagy levegőt,és elengedett,csodálkozva néztem rá.
- Niall ezt nem szabad! - hangja kétségbeesett volt. - Ne...nem!
- De élvezted,és én is! - szabadkoztam.
- Akkor sem szabad! Niall én Dave-t szeretem – hangja még mindig kétségbeesett volt.
- Nem csak.
- Lehet! De ha szerelmes is vagyok beléd, Dave-t akkor is jobban szeretem.
- Lehet,hogy csak ez már kötődés,nem is szerelem – erősködtem.
- Honnan tudod? Te vagy Dave vagy talán én? Kötődünk egymáshoz,de még mindig szeretem,ez csak egy kis akció volt,amiről tudni fog és meg fogjuk beszélni! - dühös lett,nagyon.
- Nem,nem vagyok semelyikőtök sem! De gondolj bele! Konkrétan megcsaltad – az utolsó szót,hangosabban mondtam.
(Tekintsetek el attól,hogy elvileg ezen a képen Dave-t  pofozza fel,Niall-t képzeljétek a fiú helyébe :D - író szerk.)

- Te... - nyögte és lepofozott,majd kiabálni kezdett – Hogy gondolod? Csak kihasználod,hogy így is rosszul vagyok,meghalt a nagymamám! Neked csak az számít,hogy mikor tudod magad rám vetni! Elegem van belőled!
- Lucy – szóltam halkan,de akkorra már kint volt a vécéből.
- Hagyjál békén! Ezt az egy napot még kibírom,de utána soha többet nem akarlak látni! - minden szava olyan volt,mintha kést fúrnának a szívembe.
- Lucy várj már – kirontottam és körül néztem,hogy hol lehet. Futott vissza a színpadhoz,én meg utána iramodtam. - Lucy!
- Hagyjál! - futott tovább,majd lassan mindkettőnk kiért a színpadhoz. A lány tovább futott,mert megpillantotta kis csapatunkat. Mikor odaért hátrapillantott,rám.
- Lucy,várj már. - kiáltottam neki.
- Hagyjál – sírta el magát,és mikor a közelébe értem,újra futni kezdett. A lányok és a fiúk is csodálkozva néztek minket. És épp mikor elértem a fiúkhoz,Zayn megfogott.
- Niall,hagyjad! Állj le,látod,hogy ki van! - szólt nyugodtan.
- Nem! - üvöltöttem – Meg akarom vele beszélni!
- Nem,Niall! Nem fogod! - rakta a vállamra Liam a kezét. - Majd máskor.
Lenyugodtam,bár beletelt 10 percbe.
- Nem találjuk Lucy-t! - kocogott hozzánk Esmie. - Nincs az épületben.
- Ki nem mehetett – nézett a lányra,aggódva Harry.
- Dave-hez ment – néztem rájuk.
- Honnan gondolod? - vonta fel a szemöldökét,az éppen akkor megérkező Sam.
- Volt egy kis gondunk és Dave-el akarta megbeszélni.
- Akkor siessünk! - bólintott Mil is. - Harry,elvinnél minket?
- Igen – bólintott a fiú,majd rám nézett – Te itt maradsz.
- Ezt nem te mondod meg!
- Figyelj haver! Nem tudom,hogy mit csináltál,de Lucy nagyon ki van. Hagyd a lányokat! - felsóhajtottam,igaza volt. De Lucy egyáltalán nem ellenkezett,csak amikor kitalálta,hogy ezt nem szabad. Bólintottam,és leültem egy székre,majd néztem,ahogy elhajtanak.

Harry szemszöge:

Szinte száguldott a kocsi az úton,mert siettünk. Nem hagyhattuk Lucy-t ilyen állapotban!
- Nem tudom,hogy mit csinált Niall,de ha valami olyat,ami Luc-nak árt,akkor nem éri meg a holnapot! - dühödött be Esmie.
- Ess,Luc sírva rohant el! Nem az örömtől,zokogott! - nézett rá Sam,majd megszorította a lány vállát. A csajokról visszavándorolt a tekintetem az útra.
- De,te sem fogod akkor megérni a másnapot! A directionerek nem fogják annyiban hagyni,ha a drága szőkéjüknek,valami baja esik – hallottam Kyle hangját.
- Lányok,merre? - kérdeztem,mert egy elágazáshoz értünk.
- Jobbra! - suttogta Esmie,de hallottam.
- Hagyd,Ess! Majd mondom! - mondta Mil.
- És melyik ház az? - kérdeztem,mert sok egyforma lakás volt az utcában.
- Majd mondom,még menj tovább! Csak vigyázz,vannak fekvőrendőrök! - utasított Mil.
Lassabban hajtottam tovább,míg végül az egyik lány felkiáltott.
- Itt vagyunk!
- Gyerünk lányok,kiszállás! Sok szerencsét!
- Köszi Harry a fuvart! - kiáltott Sam az utcáról,majd gondoltam megvárom,míg bemennek. Többször is becsöngettek,de nem nyitottak nekik ajtót. Ekkor kiszálltam és a lányokhoz siettem.
- Kérlek – csúszott Kyle a földre. Már 5 perce folyamatosan csengettek,de még mindig semmi. Egyszer csak meghallottunk egy fiú hangot. Kisé torzítva volt,de a kaputelefon hibája lehetett.
- Mi van már? - dühös volt.
- Dave,Esmie vagyok! Engedj be,kérlek – Ess hangja elhaló volt,kissé ijesztő volt hallani.
- Még beszélgetünk – válaszolta Dave,és ekkor néhányan megkönnyebbülten felsóhajtottak.
- Lucy ott van? - kérdezte reménykedve Sam.
- Igen.
- Kérlek engedj be minket! - kérte most már Kyle is.
- Mondtam,hogy még beszélgetünk! - mordult fel. - 10 percet hagyjatok nekünk!
- Utána beengedsz? - kérdezte Mil.
- Igen – hallottuk Dave hangját,majd csönd lett.
- Üljünk vissza addig a kocsiba,különben megfagyunk! - ajánlottam fel,a többiek meg díjazták az ötletet.
- Már csak 1 perc – szólalt meg Mil nem sokára.
- Akkor szálljunk ki! - nyitotta az ajtót Sam, a többiek pedig követték. Végül bezártam a kocsit és a lányok után indultam. Pár perc múlva sem nyitódott az ajtó,így Ess becsöngetett.
- Ki az? - hallottuk Lucy hangját.
- Luc,Luc te vagy az? - kérdezte Esmie,és a megkönnyebbüléstől könny szökött a szemébe.
- Igen,Ess! Figyelj,még hagy beszélgessünk kicsit.
- Rendben,figyelj,minden oké van?
- I..igen – habozott a válasszal.
- Biztos?
- Figyelj,Ess mennem kell! - le akart rázni minket.
- Lucy! - mikor csönd lett,dühös lett – LUCY!
Amint nem érkezett válasz,dühösen becsöngetett egy szomszédhoz.
- Elnézést szeretnék kérni,Dave a barátom,és be szeretnék hozzá menni,de tegnap mondta,hogy elromlott a kapucsengője,de a telefont sem veszi fel. - Esmie tökéletesen hazudott.
- Persze kicsikém,gyere csak be! - hallottuk egy kedves néni hangját és kinyitotta nekünk az ajtót,mi pedig felrohantunk az 1.emeletre.
- Engedjetek be – dörömbölt Ess az ajtón. Pár perc múlva Dave-el találtuk szembe magunkat.
- Mit akartok? - vonta fel a szemöldökét.
- Bemenni! - válaszolta Sam.
- Lányok,mit kerestek itt? - jött ki Lucy is és Dave homlokának döntötte a sajátját

- Luc – ölelte át szorosan Esmie,barátnőjét.
- Ess,lányok,Harry – biccentett – Kérlek menjetek most el! Szeretnénk megbeszélni dolgokat,és ahogy látjátok minden oké!
- Rendben – bólintottak a bandatagok,majd én is. Miután kimentünk a házból és beültünk a kocsiba,csendesen utaztunk tovább. Mindegyikünk fejében csak 2 kérdés zakatolt:
Miért olyan titokzatosak? Mi köze van ehhez Niall-nek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése