Zene

2013. október 21., hétfő

28.fejezet/Vakrandi előkészületek

Üdvözöllek titeket kedves olvasók :))) Az elkövetkezendő pár napban (egészen nov.1.-ig) elég sok részt fogtok kapni (ezen kívül még 4 részt), ugyanis *nagy sóhaj* a Change Your Life blog 2013.11.01.-én BEFEJEZŐDIK. Persze jön majd egy másik, és addig sem szomorkodni :) Remélem tetszeni fog nektek az új rész. Az oldal szavazása lezárult összesen hatan szavaztatok, 5-en azt, hogy olvasnátok a következő blogom, egy pedig, hogy lehetséges :) Na nem beszélek tovább, legyetek jók! puszi: Mira

Lucy szemszöge:

Nem sokára kiengedtek minket a kórházból és természetesen rengeteg (ahogyan Simon nevezi) gorillával hagyhattuk el az épületet,mert rengeteg fotós és még több Directioner/Superer,hiszen a fiúk végig velünk voltak. Ne tudjátok meg milyen körülmények voltak ott!
Liam folyamatosan arról magyarázott a babának,hogy a kanalat nem szabad szeretni,és velem is meg akarta ígértetni,hogy nem kanállal fogom adni Cammie-nek a babakaját,de hiába magyaráztam neki,hogy csak azzal tudom megetetni,akkor meg azt akarta,hogy igya meg.
Hazza a macskákról hozott neki mesekönyvet,aztán mikor a párzásról kezdett beszélni a gyereknek,akkor csaptam fejbe a vaskos kötettel. De a gyerek kapott egy 'I <3 Harry Styles' pólót,aminek örült is,aztán pár perc múlva nyálban tocsogott az egész. Hazza nem volt elragadtatva...
Louis répával akarta etetni,de Eleanor-t is megismertem,aki tényleg olyan,mint amilyennek mondják. Nagyon kedves és teljesen Louis csak lányban. Neki sikerült leállítania a fiút,végül úgy vonszolta ki,hogy Lou még visszaüvöltött,hogy 'Egyél sok répát Cammie!'
Zayn hajnövesztőt akart adni a gyereknek,és hozta a fodrász magazinjait (amit szerintem Perrie-től csórt),amolyan 'Ha nem tud olvasni,akkor nézegesse'
Niall pedig meg akarta tanítani írtáncolni. Persze ez a videó ment is fel az internetre és több ezer rajongó lett volna a babahelyében. Utána viszont arról magyarázott,hogy a Nandos egészséges,és nyugodtan adjak neki azt. Persze ő sem értette meg,hogy nincsenek még fogai,így hiába adnék neki.
Ess a zenéit mutatta neki és hozott egy 'I <3 Eric Saade' pólót,baba méretben. Majd a telefonján mutatott a picinek képeket,de miután Cammie majdnem betörte a képernyőt,barátnőm inkább elrakta azt.
Kyle hozta a masnis ruhákat (bár az ő jóvoltából egy csomó olyan ruha volt otthon a szekrényben),de ő meg folyamatosan 'irtó helyes' pasikról beszélt neki. Persze felvilágosítottam,hogy van barátja,méghozzá az öcsém így egy percre elhallgatott.Majd Leviről jött a folyamatos beszéd.
Sam magyarázta a Szingliség gyönyöreit,amit bár a gyerek nem értett belőle semmit,közben elvolt egy ugyancsak Sam-től kapott macival.
Mil folyamatosan gügyögött,majd a szerelmi problémáit mesélte nekem. Bár a vakrandi le van szervezve,azért nem tudja megállni,hogy ne beszéljen valamiről..Persze én szívesen hallgatom,hisz édes,hogy ilyen problémái vannak! Ha belegondolok nekem nem voltak,mert mióta igazán kamasz voltam,akkor már Dave-el együtt voltunk.
Na és persze az apa! Ő inkább gyönyörködött a lányában,mindent előkészített,hozta nekem a finom kajákat (a kórházi menza...pfúj) és közben nagyon édes volt.
Mikor végre kiengedtek,Harry kérésére ráhúztam a gyerekre a tőle kapott pólót,így igazán szép volt az újságon lévő fotókon.
Nagyon kis édes volt,és amint beléptünk a házba,érdeklődve nézett körül. Majd beraktuk a babaágyba és egyből elaludt. Miután betakargattam,elindultam leszervezni a vakrandit,ami igazából nem is vak...Főleg,mert Hazza és Mil lesz a pár. Mil-nek kiválasztottam a tökéletes ruhát,és minden tökéletesen meg volt szervezve. A fiúkkal nem volt gond,mivel máshol laknak,ezért nyugodtan tudtuk Mil-t elkészíteni. Mikor elértük a célt,egy igazán gyönyörű (nem mintha alapból nem lenne az) lány állt előttünk. A tükörhöz fordítottuk és megvártuk mit szól hozzá.
- Lányok,ez gyönyörű - tátotta el a száját.
Miután fél hét volt,kitessékeltük a házból és beültettük egy - akkorra már ott lévő - taxiba. Mi pedig elmentünk filmet nézni (másnaposok 2),hogy addig is teljen az idő.



1 megjegyzés: