Zene

2013. szeptember 19., csütörtök

21.rész/Keringő,és egyebek

Úúúj rész! Szóval olvassátok és komizzátok,mert 1 hetet kellett várnom, hogy 1 hozzászólás összejöjjön. Kérlek, ha tetszik írjatok!


Lucy szemszöge:

Levonultunk,majd jött egy nagy csapatölelés.
- Nagyon szeretlek,ugye tudod? - súgtam Dave fülébe.
- Volt egy ilyen sejtésem – mosolygott.
- Mennem kell ruhát felvenni,meg menni a sminkeshez,a fodrászhoz is. És van rá fél órám.
- A ruhában tudok segíteni – vigyorodott el pimaszul,mire felnevettem.
- Nem kell köszi,egyedül is megtudom csinálni – adta neki egy utolsó csókot és elsiettem. A ruha volt a legkönnyebb a cipővel együtt,majd jött a smink.
Mindegyikünket beültettek 1-1 székbe,és elkezdtek csinosítani. Nem kaptunk feltűnő sminket,nekem a szememre egy enyhe rózsaszín szemfestéket tettek,majd jött a szempillaspirál és tussal 'macskás' stílusúra húzták ki. Végül jött egy pasztell rózsaszín rúzs a számra. Kyle-ra egy bézs színű szemfesték került,simán kihúzva tussal,majd szempillaspirál és egy "csókra hívó" színű rózsaszín rúzst kapott. Mil-nek nem volt kifestve a szeme,csak egyszerű szempillaspirál és vörös rúzs,ami kiemelte (tényleg szép) ajkait. Sam a ruhája és a cipője miatt egy füstös fekete szemfesték került rá,és egy nem látszó szájfény,amitől csak csillogtak ajkai. Végül Esmie-n egy lila szemfesték foglalt helyet és egy lilás-rózsaszínes szájfény. Miután a sminkek rajtunk voltak,mentünk a fodrászhoz,aki rendesen megtépte a hajunkat. At enyémet egyszerűen hullámosították és oldalra fésülték,majd került rám egy kiló hajlakk,hogy biztosan tartson. Miközben a frizurámat csinálták,azon gondolkoztam,hogy jó lehetnék légyfogónak,a hajlakkba beleragadnának a legyek. Majd végignéztem a társaimon. Kyle-t is úgy hagyták,csak a masnit kötöttek bele a sűrű lobonca közepébe. Sam-nek is kibontva volt,felül pedig egy vízesés-fonás ékeskedett,ami nagyon gyönyörű volt,sűrű hajában. Mil-nek összekontyolták,és a konty köré (hogy ne látszon a hajgumi és a rengeteg csatt) befonták egy kimaradt tincsét,amit újabb hullámcsattokkal biztosítottak,de most már barnával,így nem látszott. Végül Esmie gyönyörű göndör haját egy lenti kontyba rakták és a fél haját kiengedve hagyták. Kis fehér virágos csattokat raktak bele,így gyönyörű frizurája lett. Szóval így néztünk ki:




Ezek után megkerestük a fiúkat,akik már a színpad mellett álltak. Elismerő pillantásokat kaptunk,köztük pedig Dave is ott állt.


Mikor odaértünk,a karjai a derekamon foglaltak helyet és a fülembe súgott:
- Gyönyörű vagy – elmosolyodtam,majd megcsókoltam. Ezek után elkaptam Niall végigmérő pillantását,amit egy 'szánalmas vagy' tekintettel koronáztam meg. Igen,volt valami abban a fiúban,de köztünk soha nem lehetett volna semmi,az üldözésével pedig csak jobban eltaszított magától. Lehajtotta a fejét,én pedig tovább nézelődtem. Ekkor a felénk siető Esmie-t és Sam-et pillantottam meg. Feléjük siettem,ezzel Dave-t a többiekkel hagyva.
- Hát ez is eljött – motyogta Ess,majd hárman megöleltük egymást. Ezek után Sam tovább ment a többiekhez,én pedig szorosan megöleltem barátnőmet.

Kicsit szipogtunk mindketten,hiszen mikor legutóbb így voltunk,ilyen alkalomnál az tavaly volt és akkor még nem volt Super Girls,sem X faktor,sem mini Lucy vagy Dave a hasamban.
- Ugye tudod,hogy mindenképp te leszel a keresztanyja,ha megszületik...Ehhez ragaszkodom – suttogtam,mire bólintott egyet. Majd visszamentünk a többiekhez és én újra Dave mellett foglaltam helyet. Miután vége volt a nagyon sokáig tartó szünetnek,Simon is megjelent.
- De szépek vagytok lányaim! - mért végig minket büszkén. - Nagyon ügyesek voltatok! Szerintem be fogunk kerülni.
- Reméljük! - bólintott Mil. Még beszélgettünk picit,majd mikor lement a színpadról a sztárfellépő felkonferáltak minden X faktorost. Még adtam egy gyors 'szurkolj,hogy nehogy elessek' csókot Dave-nek és Harry-be karolva indultunk ki. Vagyis inkább ő vezetett ki. Mikor megint újrakezdődött a sikítás,már nyugodtabban fogadtuk. Megállt minden pár egymás felé fordulva és felcsendült a zene,ami a Gyertyafény Keringő volt. A közönség is elcsendült,majd én és Harry elkezdtük csinálni az első lépéseket.Miután megvoltunk velük,a mögöttünk lévők becsatlakoztak. Majd a mögöttük lévők és így tovább,mikor végül mindenki eltáncolta az első mozdulatokat.Majd angol keringőzni kezdtünk rendesen és néha helyet cseréltünk más párokkal,így haladtunk tovább. Majd mikor visszaértünk az eredeti helyünkre párt cseréltünk. Pechemre Niall-hez kerültem,ő pedig vigyorogva fogadott. Miközben ketten táncoltunk,rá sem néztem,csak az ismerős lépéséket folytattam. Mikor visszacseréltek minket,Harry-re néztem,aki rám kacsintott. Rámosolyogtam,majd középre húzott. Egyszerre lépkedtünk,majd mikor a hátam mögé vetettem egy pillantást,könny gyűlt a szemembe. A színpad mögött ott állt a családom. Anya,Apa és Levi is,akik Dave-el együtt le sem vették rólam a szemüket. Esmie is odanézett,és ugyancsak megpillantotta a sajátját. Utána összenéztünk,és egymásra mosolyogtunk,végül Harry-vel megint elváltunk,és jött AZ emelés. Egy másik X faktoros lányt az összes fiú felemelte és ott tartotta egy percig. Majd lerakták és visszatértek a párjainkhoz. A közönségnek háttal fordítottak minket és jött a 'hátradöntős jelenet' tehát a fiúk nyaka mögé kulcsoltuk a kezünket,ők pedig a derekunknál fogva hátradöntöttek és így egy félkört köröztek velünk,majd visszaemeltek. Mikor újra szembekerültem Harry-val előre keringőztünk, és végül az adott mozdulatba álltunk be, végpóz gyanánt. Mikor meghajoltunk újabb tapsvihar töltötte be a csarnokot,majd levonultunk párokban.
- Anya,Apa,Levi – öleltem át őket szorosan,és közben éreztem,hogy meleg könnyek kúsznak le az arcomon.
- Kicsim – zokogott anya,és erősen ölelt. - Annyira hiányoztál.
- Te is – mondtam,majd a többiekre pillantottam. Mindenki családja itt volt.
- Szia,nővérkém – adott 2 puszit Levi,majd szorosan átölelt. - Megyek,ha nem baj.
- Dehogy is! Köszöntsd csak – biccentettem Kyle felé,az öcsém pedig megindult a lány felé. Mikor az észrevette,hozzáfutott és megcsókolta.
- Tudod,én is elvárnám az ilyen köszöntést – suttogta a fülembe valaki.
- Ha nagyon akarod – fordultam meg,majd hosszan megcsókoltam az illetőt,akit nem lesz nehéz kitalálni,hogy Dave volt.


- Ja édeském,annyira édesek vagytok együtt – mosolygott anya,én pedig felé fordultam,Dave pedig átölelt a derekamnál fogva.

Rámosolyogtam anyára.
- És nem tervezgettek közös jövőt? - kérdezte apa.
- Majd ahogy jön – válaszolta Dave,én pedig nyeltem egyet. Ők még nem tudják,hogy állapotos vagyok.
- Dave megyek,beszélek egy picit anyuval. - súgtam neki,majd elengedtem és anyut behúztam az öltözőnkbe.
- Mikor mentek vissza? - kérdeztem tőle.
- Holnap megyünk is,mert csak látni akartuk,hogy hogyan keringőzöl és versenyzel kicsim.
- Honnan tudtátok,hogy keringőzöm? - vontam fel a szemöldököm.
- A lovagod értesített.
- Dave?
- Igen kicsim. Szereted őt nagyon,ahogy én látom – mosolyodott el anya,de közben engem fürkészett.
- Mindennél jobban. Viszont valamiről beszélgetnünk kéne.
- Miről drágám? - kérdezte vidáman.
- Erről Dave sem tud,csak a lányok. - kezdtem.
- Beteg vagy? - ijedt meg anya.
- Nem...Hanem – folytattam,de megint félbeszakítottak.
- Ki akarsz ide költözni.
- Igen,majd valamikor,de nem erről van szó...
- Akkor...
- Anyu,állapotos vagyok – mondtam ki,neki pedig elakadt a szava.
- Te-tessék kicsim? - kérdezte.
- Terhes vagyok,anyu – néztem rá,ő pedig felsikított.
- Jaj,drágám! Gratulálok! Hány hónapos?
- Még csak egy. De Dave még nem tudja. Ma voltunk dokinál,mert folyamatos rosszulléteim voltak. Először csak azt hittem,hogy a stressz miatt,de hát nem amiatt volt.
- Kicsim,nagyon gratulálok! És mi lesz a csapattal? - kérdezte,már egy kicsit nyugodtabban.
- Maradni fog! Csak most kezdődött el. Amint megszületik a pici turnéni megyünk,persze vele. És nem a durva beosztásút.
- Rendben. Én nagyon örülök nektek,drágám,de szerintem mennetek kell,ahogy hallom!
- Igen,tényleg! Szurkolj anyu! - pusziltam meg,majd kisiettem a többiekhez.
- Mi volt,kicsim? - fonta át karjait körülöttem Dave.
- Csak meséltem neki,hogy mik voltak,míg nem volt itt.
- Aham – suttogta,majd megcsókolt.
- Mennem kell,majd nemsokára jövök – kacsintottam rá és Simon-al meg a lányokkal együtt kivonultunk a színpadra.

1 megjegyzés:

  1. Jajj! Olyan boldog vagyok! Ez annyira cuki! :) Remélem minden rendben lesz! Szeretem a happy endeket. :D

    VálaszTörlés