Zene

2013. július 26., péntek

13.rész/Nyugtatás és a VÁGÓDESZKA

Igazán boldogság van! Első nap meglett a 2 komi,amiből tudom,hogy legalább 2 ember olvassa és megteszi azt 5 perc alatt,ami nekem nagyon fontos,tehát komiz. Nem tudom mikor jön a következő rész,ahogy láttam azért olvassátok,így amint összejön a 2 komi! Ehhez is írjatok,köszönöm az előzőnél a komizókat <333 Ha nem írtok,kiakadás lesz ;)) :// Mira

Mil:
Amint Dave meglátta a barátnőjét,azonnal odafutott hozzá,átölelte,Lucy pedig a fejét a fiú vállába fúrta az arcát.
- Kicsim - szorította magához Luc-t.
Mi csak szomorúan néztük a keservesen zokogó csapattársunkat,nem tudtunk bármit csinálni. Nem akartunk elmenni,cserben hagyni.
- Mi történt? - nézett fel Dave Esmie-re.
- Csak annyit mondott,hogy meghalt - válaszolt,hangjában szomorúság csengett. Mind tudtuk,hogy ki halt meg.
- Ő?
- Ő...
Utána nem is kérdezett többet,csak elvitte Lucy-t aludni,majd mikor sikeresen elaludt,kijött hozzánk.
- Lányok,ezt nem fogja kiheverni,ezt tudjuk! Fontos volt neki,szóval kérlek titeket,hogy amiben tudunk,segítsünk neki! Ne hozzuk szóba,beszéljünk Simon-al,a fellépőitekkel is! Biztos,hogy téma lesz,ezért is mi legalább könnyítsünk neki,ha a bulvárlapok nem!
- Dave megteszünk mindent,hisz a csapattársunk,a barátnőnk! Nem akarjuk,hogy neki rossz legyen! - néztem rá,mire egyet bólintott.
- Tudom,lányok! Ha nem gond,ma itt alszok! Nektek oké?
- Örülünk! Jó éjt - mosolygott rá Esmie,majd adott nekünk 1-1 puszit és bement a szobájába. Lassan mindenki követte példáját és csend honolt a lakásra.
*Reggel*
Az ébresztőm órájára keltem,majd fáradtan keltem ki az ágyból. Kibotorkáltam a konyhába,de közben belerúgtam az ágy egyik lábába.
- Áááááá - üvöltöttem fel,majd összeszorítottam a szemem a fájdalomtól. Hirtelen Sam rontott be egy VÁGÓDESZKÁVAL (!!!) a kezében. Mikor megláttam elkezdtem nevetni. Rám tört a röhögőgörcs,és Sam "te nem vagy normális" tekintettel nézett engem. Miután lenyugodtam,a lány nyugodt hanggal megkérdezte:
- Minden oké?
- Igen,csak bevertem a lábam az ágylábába. És nagyon fáj.
- Ja,csak az? Akkor semmi - vont vállat barátnőm.
- Sam,várj! - visszafordult szólításomra - Lucy,hogy van?
- Nem tudom...Még nem kelt fel.
- Ja,oké...
Kimentünk a szobámból,és elvégeztük a konyhában szükséges tevékenységeinket. Sam teát,én meg Esmie-vel együtt kakaót ittam. Nem sokára Kyle is megérkezett és csatlakozott a kakaó ivászathoz. Mind halkan beszélgettünk,amikor egyszer csak nyílt az ajtó és Dave lépett ki rajta,mögött pedig Lucy,erősen a fiú kezét fogva.
- Sziasztok! - eresztett egy gyengéd,kedves mosolyt.
- Szia - pattant fel Ess a kanapéról és átölelte barátnőnket.
Dave eltűnt pár percre,majd mikor vége lett az ölelésnek,már ott is állt egy bögre kakaóval és egy csésze teával a kezében.
- Köszi - mosolygott rá kedvesen,és a kezében a bögrével ült le a kanapéra mellénk,mellé meg Dave. Miután végzett a reggelivel,elénk állt.
- Figyeljetek! Nagyon édesek vagytok,hogy nem beszéltek róla. De meg kell birkóznom ezzel,élnem kell a tudattal. Szeretném,ha ugyanúgy élnénk! Mosolyogni fogok,nevetni fogunk,élni fogjuk az életünket! Rendben?
- Jó - bólintottunk egyszerre.
- Köszönöm lányok! Nagyon szeretlek titeket! - nézett végig rajtunk Luc. Kivitte a bögréjét,majd visszament a szobájába,nem sokára Dave is követte. Mi is elmentünk a reggeli teendőinket elvégezni és mikor épp a kabátomat vittem ki az előszobába,láttam,hogy a Lucy-Dave páros búcsúzkodik.
- Szia,kicsim! - adott egy csókot a fiú,a lánynak - Vigyázz magadra!

Luc bólintott egyet,majd becsukta Dave után az ajtót. Visszaindult a szobája felé,de pont láttam,hogy egy könny végig csorog az arcán. Mindannyian tudtuk,hogy nem lépett túl ezen a híren. Fájt neki,és bár normálisnak akart látszani,jó pár hétig nem lesz az. De nem zargatjuk,csak itt állunk mellette,és tudja,hogy bármikor számíthat ránk. Miután mind végeztünk a sminkeléssel,az öltözködéssel,a haj csinálással és a többi lányos dologgal,felhúztuk a cipőnket és elindultunk a mentorkánk házához. Ő már értesült ma reggel a történtekről,ezért kicsit kedvesebb lesz (már amennyire :DDDD) és segítőkész is. Mind vihogtunk (igen,Lucy is bár eléggé erőltetetten :///) és csevegtünk,míg végül odaértünk a ház elé. Lassan elhalkultunk és beljebb léptünk.

Mil-ről egy fotó ;)

2 megjegyzés:

  1. Mikor fog kiderülni számomra h ki halt meg?:S:)

    VálaszTörlés
  2. Többen olvassák, mint 2, csak pl telefonról nehéz komizni, meg néha be kell vallanom, hogy el is "felejti" odaírni az ember, hogy ez bizony tetszett! Pedig tényleg nagyon ügyes! PuszKa

    VálaszTörlés