Zene

2013. július 2., kedd

8.rész/Meglepetés

 Sziasztok drágák! Mivel nyár van,nem tudok részt írni,így ritkábban jönnek a részek,de nyár végére mindenképp szeretném befejezni a blogot! Köszönöm a majdnem 600 megtekintést! Csak 1 komi jött,kérlek ha tetszik KOMIZZATOK! puszillak titeket: Mira
 Lucy szemszöge:

- Na akkor most arra kérlek titeket,hogy hülyéskedjétek el az edzést,mert ez fontos! Most tanuljuk a koreót – kért minket Hope,mi pedig mosolyogva bólintottunk.
- Jól fogunk viselkedni Hope,nyuggancs – mondtam az általam kreált új szót.
- Nyuggancs? Erre nem is mondok semmit. Viszont fiúk – nézett a srácokra a koreográfia tanárunk – Ti is álljatok be.
Már bőven túl voltunk a Kelly Clarkson-os koreográfiánkon,ami egész jól megy mindenkinek,a fiúk (Akinek nincs barátnője) csakúgy csorgatták a nyálukat. Hope kitett magáért és egy igazán jó táncot kreált! Épp beálltunk és Hope mozdulatait figyeltük,és próbáltuk utánozni.
- 1,2,3,4 – tapsolt,miközben mi táncoltunk. - Nagyon jó lányok. Fiúúúk,mit csináltok?
Hátra néztünk,majd röhögve folytattuk a táncot.
- Csináljátok,ti hülyék! - állt oda Hope melléjük és kivette a kezükből a Pokémon labdát (???). Ők csak nevetve bólintottak,majd folytatták a táncot (???). - Fiúúúk,mit csináltok?
- Táncolunk – mondta Liam,majd folytatták a "táncot" ami annyiból állt,hogy a fejüket rázva ugráltak.
- Ez nem tánc – válaszolta Hope,majd kisebb vita jött,hogy "ez tánc,de nem,de igen". És ezzel el is telt 10 perc,majd Liam,miután látta,hogy elég időt húzott,bólintott egyet.
- Jó akkor ez nem tánc - és ezzel vége lett a veszekedésnek. - De mi minek táncoljunk? Fiúból vagyunk,nem vagyunk ügyesek! Maximum tapsolni tudok.
- Nagyon gratulálok,ehhez a képességedhez – fogta a fejét Hope. - Akkor a fiúk nem táncolnak,de akkor a lányok sem!
- Hőőőőő – hördültünk fel.
- Ezt nem – mondta Sam.
- Mi táncolni fogunk – Szögeztem le,a többiek pedig egyetértően bólogattak.
- Ilyen nincs! Az egyik fél nem akar táncolni,mert nem tudnak,ami valljuk be nem egy nagy feladat,hogy pár mozdulatot csináljanak! Ti meg lányok,itt erőszakoskodtok,hogy legyen tánc! Arrrrg – dühöngött Hope – Legyen elég! Kitalálok valamit,de táncolni fogtok,mert nem azért jöttetek,hogy össze vissza csináljatok mindent a színpadon! Lesz egy koreográfia és kész!
Megszeppenve hallgattuk a nálunk 3-4 évvel idősebb lányt,és valljuk be,jól csinálta a csend teremtést!
- Szünet,addig kitalálok valamit – sóhajtott,mi pedig kortyoltunk egyet.
- Fiúk,csak tudtok táncolni! - nézett rájuk Esmie.
- Nem tudunk! Na jó egy picit – mutatott tényleg egy nagyon picit az ujjaival Harry.
- Annyi pont elég – tapsolt elégedetten Mil.
- Nem fogom magam leégetni,gondolj bele a fél világ rajtunk fog röhögni. - nézett fel a telójából Zayn.
- Na ezt úgy mondjátok,mintha az összes Directioner nem látott volna még rólatok hülye képet! - vontam fel a szemöldököm.
- Jó nem arról van szó! - nézett rám összeszűkült szemekkel Louis.
- Dehogyis nem – röhögte ki Kyle.
- Na gyere csak ide – mondta Harry és felkapta.
- Engedj el,te gonosz göndör – ütötte Harry hátát Kyle,mert közben a fiú a vállára tette őt.
- Gonosz göndör? Mindjárt leejtelek – röhögött a fiú,és úgy tett,mintha leejtené.
- Hülye – sikította Kyle.
- Hülye,gonosz göndör? Mi lehet még? - vágott sértődött arcot Harry,mire Kyle felnevetett.
- Hülye,gonosz és "mindjárt egy göndör tinccsel kevesebb,mert kitépem,ha nem rak le" Styles – mondta gonoszul csapattársunk és a fiú gyorsan lerakta,mert tudta,hogy Kyle nem viccelt.
- Nagyon szemét vagy – röhögte Harry,Kyle pedig meglökte.
- Hagyjátok abba,emberek! - állította le őket Mil.
- Lucy – nézett rám Esmie.
- Mi az Ess? - néztem rá,ő pedig az ajtó felé biccentett. Először furcsán néztem rá,majd megfordultam.
Elállt a szívverésem,mikor megláttam.
- Jesszusom – suttogtam,ő pedig elmosolyodott és kitárta a karjait. Futni kezdtem felé,majd beleugrottam a karjaiba. Megpörgetett a levegőben,majd szorosan megölelt. - Nem hiszem el.
- Pedig itt vagyok – nevetett fel. Nyomtam egy puszit az arcára,majd még egyszer megöleltem.

- Wííí, Szia – ugráltak hozzá a lányok és mindegyikük nyomott egy puszit a fiú arcára.
- Fiúk, őt itt az öcsém. Levi – mosolyodtam és láttam mintha Niall kifújta volna a levegőt (???).
- Szia – nyújtott kezet neki Liam,majd a példáját követve a fiúk is ezt tették.
- Emlékszel még az akrónkra? - kérdeztem,mire rám nézett.
- Tavaly óta nem láttál,kiutazok hozzád Angliába és ez az első kérdéses? - nevetett,mire elvigyorodtam.
- Aha!
- Na jó gyere,de csak egyszer!
- Fiúúúk vegyétek lécci – adtam a fiúk kezébe a már kamerára állított telefonomat. - 1,2,3
Elkezdtem két rúgást csinálni,majd hirtelen felkapott,én gyorsan a nyaka köré kulcsoltam a kezem ő pedig elkezdett a nyaka körül pörgetni. Miután pörgetett egy párat még,lassulni kezdett,majd megfogott és lerakott a földre. Kaptunk tapsot is meg minden,Niall pedig visszaadta a telóm. Gyorsan kiraktam twitterre,ezzel a szöveggel:
" @LeviSwite Végre látlak! Hiányoztál ám,és végre megvillanthatjuk a közös tehetségünket ;)"
- Szia! Hope vagyok – nyújtotta a kezét a koreográfusunk Levinek,akinek mintha elakadt volna a szava. Hope szép lány,csak kicsit idős Levinek. Felnevettem,majd belesúgtam a legközelebb lévő embernek a fülébe,aki Niall volt:
- El sem merem képzelni,hogy Levinek mik lehetnek most a gondolatai.
Niall értette a célzást és felnevetett,majd megcsóválta a fejét.
- Gonosz!
- Az – kacsintottam rá,és mintha vörösebb lett volna (???) a szokásosabbnál.
- Na lányok,fiúk akkor kezdjük az edzést! - csapta össze a tenyerét Hope és Levit leültette egy székre velünk pedig újrakezdte a koreót. Táncoltunk (inkább ugráltunk,de volt benne tánc is) a fiúk is meg voltak vele elégedve,és mi is. Miután végeztünk, Hope megkönnyebbülten  sóhajtott egyet,és lehuppant a Levi melletti székre. Ez újabb szünetet jelentett,mi pedig vidáman kortyoltunk egyet és lefeküdtünk a földre. Poénból ráültem Ess-re,aki nevetve próbált lelökni. Dave közben édes SMS-ekkel bombázott és éreztem,hogy az arcom kezd hasonlítani egy pulykáéhoz.
- Mi van Luc? Bomba robbant a fejecskédben? - röhögött ki Levi,célzást téve a fejem pirosságára. Megvontam a vállam,majd visszafordultam a telómhoz,Levi pedig Hope-hoz.
- Ahw,ezt nézd meg – mutattam Ess felé egy másik SMS-t Dave-től.
- Luc,te vagy az egyik legjobb haverom,és hidd el,nagyon cuki,de nem érdekel! - nézett rám aranyosan a barátnőm,mire elmosolyodva bólintottam egyet.
Még váltottunk pár SMS-t,majd vigyorogva néztem fel twitterre. Megnéztem 1-2 rajongó tweetjét,ami tetszett az RT-tem,majd kiléptem és újra kezdtünk próbálni.
Harry szólójánál
Állj! - kiáltotta Hope. - Itt gyertek közelebb egymáshoz,sokkal! Harucy pároska,ti vagytok most a fénypontban! Lucy rakd az egyik kezedet Harold mellkasára,Harry te a derekánál fogva húzd magadhoz közelebb. Így jó!
Harry vigyorogva élvezte a helyzetet,de amikor kapott egy "Mindjárt leütlek" pillantást lehervadt a mosoly az arcáról.
- Sőőőt! - jutott valami eszébe Hope-nak – miután Harry elénekelte a szólóját,akkor adj neki egy puszit.
- Mi van? - háborodtam fel.
- Ez így jó – bólogatott Harry,én meg bosszúsan néztem rá.
- Ezt nem gondoltad komolyan! - ütöttem bele a mellkasába ököllel.
- Aúúúú – jajdult fel,én meg kibontakoztam az öleléséből.
- Így lesz és kész! - zárta le a témát Hope,mielőtt vita lett volna belőle.

Még elpróbáltuk párszor (közben Levi inkább elment,azt mondta,hogy feltalálja magát),majd átöltöztünk. Már késő délután volt,így melegebben öltöztünk fel.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett, de az nem tetszik, hogy ilyen sablonosan írod le Lucy és Hazza közötti furcsa kapcsolatod. Bocsánat, de ez a véleményem. Remélem építőkritikaként fogod fel és csavarokkal bombázod a páros légkörét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,persze építőkritikaként fogom fel ;) Mindenképp megfogadom a tanácsodat,kicsit később lesznek a csavarok! Bár megpróbálom átírni! Köszi a tanácsot,mindenképp figyelembe fogom venni!

      Törlés
  2. Orsi a nővéred2013. július 29. 6:09

    Nagyon jó.
    Különben tudom hogy Dave Stefan.
    Csak hülyölök.:D

    VálaszTörlés