Zene

2013. június 29., szombat

7.rész/Hétfői Próba

 Sziasztok! Bocsánat az eltűnésemért,az ok,hogy sporttáborban voltam!Nagyon jó volt,csak hihetetlenül elfáradtam,így nem tudtam részt felrakni! Csókollak titeket,és komizni ér ;) Mira
Kyle szemszöge:

Beléptünk a csapattal,legalábbis a 3 lánnyal a terembe. Épp Sam poénján röhögtünk amikor megláttuk a hiányzó láncszemünket. Épp Dave karjai vették őt körül,de minket figyelt,nyakában pedig ott lógott a kis, szív medálos nyaklánc. Olyan édesek voltak együtt,és teljesen passzoltak egymáshoz. Dave hagyja élni Lucy-t,de csak egy szavába kerül a lánynak,és a fiú bármit megtesz érte és ez fordítva. Lucy Dave-re nézett,aki egy féloldalas mosoly kíséretében elengedte a lányt,aki felénk kezdett futni.Olyan hirtelen jött,de mégis kitárt karokkal fogadtuk. Kacagva ránk ugrott,mi pedig eldőltünk. A földön dőltünk a nevetéstől. Ez inkább megkönnyebbült nevetés volt,mint a vicces,de annyira örültünk,hogy Lucy-val minden oké van! Lau nevetve figyelt minket, Si és Dave pedig mosolyogva. Miután kinevettük magunkat felkeltünk a földről és adtunk egy nagy ölelést.
- Na mesélj – néztem rá.
- Hááát – nézett hátra, Si-re és Dave-re – Ez nem nekik való.
- Vagyis mesélős este? - nézett körbe Mil.
- Ühüm – bólogatott Sam.
- Lányok,ahhoz én is csatlakozok – emelte fel a kezét Lau,mi pedig mosolyogva bólintottunk.
- Akkor mesélős este – egyeztette le Esmie,majd Si-re nézett. - Mikor kezdjük?
- Mindjárt – nézett Dave-ra,ami enyhe célzás,hiszen hivatalosan Dave nem lehet itt a próbákon,és mentorkánk be is tartja a szabályokat.
- Enyhe célzás – kacagott fel Lucy,majd odament Dave-hez és a kezénél fogva kivezette.
- Szeretlek – hallatszott az ajtóból.
- Én is – hallottunk egy másik hangot, majd egy kis csend következett és ajtó csukódást hallottunk,majd egy vigyorgó Lucy jött be. Tuti,hogy kapott búcsú csókot,bár ez náluk már nem meglepő.
- Mi az a folt a nyakadon? - vette észre Esmie,mi pedig jobban megnéztük. Tényleg ott volt egy kékes folt. Lucy idiótán vigyorgott.
- Hááát,vámpírnaplókat néztünk – megrökönyödve néztünk rá...Dave és a Vámpírnaplók? Persze amint látta az arcunkat kijavította magát – Igazából én néztem,ő pedig velem volt elfoglalva. És én voltam Elena.
- És? - vonta fel a szemöldökét Sam.
- Hát ő meg Damon – majd zavartan elmosolyodott – És kicsit vámpíroskodott.
Itt mindenkinek leesett. Zavartan lesütötte a szemét,a többiek meg hihetetlenül nevettek.
- Valakik nagyon élvezték az estét – húzogatta a szemöldökét Lau.
- Persze – motyogta és az arca színe egy rákéhoz kezdett hasonlítani.
- Na miután kibeszéltük Lucy szerelmi életét, ami legalább neki van – mondta gúnyosan Simon,és ezzel arra célzott,hogy neki legalább van pasija – Elkezdhetjük az énekórát.
Mindenki elcsendesedett,majd elkezdtünk beénekelni. Épp átvettük,hogy akkor pontosan ki,mit énekel,amikor kopogtak. Furcsán néztünk Simonra,ugyanis nem mondta,hogy vendégeket várunk. Nos az ő pillantása is azt sugallta,hogy nem tudja ki lehet,így kiment és kinyitotta. Majd 5 percel később 5 fiú társaságában jött vissza.
- Bocsi a késésért,siettünk,ahogy tudtunk – kapkodta a levegőt Niall. Úgy látszik,hogy futott.
- Ugye tudjátok,hogy nektek 2 óra múlva lesz a közös énekóránk? - tette fel nekik a jogos kérdést Sam.
- Mi? - "visított" Louis.
- Bizony – nézett rájuk Lau.
- Bakker – túrt bele szőke tincseibe Niall.
- Bakker bizony – kacagott fel Lucy.
- Na,akkor fiúk vagy elmentek,vagy leültök a székekre és csöndben nézitek végig ezt a 2 órát.Emiatt ők nem veszthetnek – nézett rájuk gyilkos pillantással Si.
- Oké – mondták egyszerre,és lehuppantak a székekre.
- Akkor kezdhetjük – csapta össze két tenyerét Lau és ott folytattuk ahol abbahagytuk.

*1 óra múlva*
- People Like Us – énekeltük a lányokkal.
- Kyle MOST – kiáltott mentorunk én pedig a megbeszéltet kezdtem csinálni. Vagyis tartottam a Us-t,míg a lányok a szöveg többi részét énekelték. Mikor Si bólintott,csatlakoztam a lányokhoz és együtt énekeltünk tovább.
- People Like Us – énekelte az utolsó sort Lucy,mi pedig csöndben maradtunk.
Vége lett a számnak,így az első óránknak is. Simon elégedetten állt fel,Lau pedig fáradtan dőlt hátra.
- Lányok ez nagyon jó – állt meg előttünk mentorkánk,és elégedetten biccentett egyet. - Szünet!
- Végre – rogyott le a földre Lucy,és úgy ahogy az edzéseken pihen,tánc után,lábát felhúzta,de a földön feküdt,egyik kezét a hasára rakta.
Mindegyikünk (a földön fekvő csapattársunk kivételével) ivott egyet,a fiúk pedig felálltak és hozzánk siettek.
- Jók voltatok -nézett végig rajtunk Harry,majd Niall után tekintett,aki Lucy-hoz sietett. Nyújtotta a lány felé a kezét,hogy segítsen neki,de amikor az megrázta a fejét inkább leült mellette törökülésbe. Halkan beszélgetni kezdtek.
- Köki – nyújtottam ki rá a nyelvem. - Van egy ötletem! Csináljunk képeken,és rakjuk fel twitterre,úgy mint a tegnapi szöveggel,csak mindenki máshogy,de persze utaljunk a mesére.
- Oké – vette elő a telóját Sam és nekem nyújtotta. - Harry?
- Mehet – bólintott,majd egy nagy levegővel (amint bent tartott) felfújta az arcát. Sam először furán nézett rá,majd bandzsítani kezdett. Kész is volt a Sam-Harry fotó.
- Wííí,én is! - pattant fel a földről hihetetlen gyorsasággal Lucy és Harry mellett megállt. - Niall jössz?
A fiú csak bólintott,majd odasietett hozzánk.
- Csináljunk egy olyat,hogy kibontom a hajamat,és akkor ti csináltok magatoknak bajszot belőle – kérte a fiúkat a lány. Nagy nehezen,de beleegyeztek.
- Éééés kész – mondtam. - Én jövök! Zayn?
- Oké – majd beállt mellém. Én csináltam egy 'Sikoly' utánzatot,Zayn pedig úgy tett,mint aki majd megsüketülne,így befogta a fülét és összeszorította a szemét.
- Kész – kiáltott fel Esmie. - Louis gyere!
A fiú odaállt Ess mellé,majd felvette a lányt a hátára. Ess nevetve belecsimpaszkodott és egy "Előre Super Man" felkiáltással kész is lett a fotó. Márcsak Mil volt, így ő az összes fiút maga mellé utasította,és egy olyan kép készült róluk,hogy "mintha elolvadnának Mil-ért". Rengeteget nevettünk,majd megkértük Lau-t,hogy csináljon egy olyat,amin Simon is rajta van. Mi a lányokkal gyorsan mellé álltunk és a csípőnket jobbra (Lucy és Én balra,mert mi Si másik oldalára álltunk),majd béke jelet mutattunk az egyik kezünkkel,a másikat pedig csípőre raktuk. Így mosolyogtunk a kamerába. A fiúk elénk guggoltak és úgy vigyorogtak.
- Kész – mondta Lau,majd odaadta nekünk a telót. Mind körém gyülekeztek,és megnéztük. A leges legjobb fotó lett,így én átküldtem Niall-nek,akivel egyszerre léptünk fel a twitterre (persze a bandák hivatalos oldalára) és beírtuk a következő szöveget:
"Lazítás a Super Girls Lányokkal" írta Niall,mi pedig "Lazulás az 1D-s fiúkkal"-t. Majd egyszerre tweeteltük ki.Majd jött a facebook,miután ez is megvolt, még ittunk egy kortyot és újra beálltunk énekelni,a fiúk pedig leültek a székekre.
We come into this world unknown
But know that we are not alone
They try and knock us down
But change is coming, it's our time now- énekelte Mil.
Hey... everybody loses it,
Everybody wants to throw it all away sometimes
And hey... yeah I know what you're going through
- Don't let it get the best of you, you'll make it out alive.Ohh - tombolt Sam.
People like us we've gotta stick together
Keep your head up, nothing lasts forever
Here's to the damned, to the lost and forgotten
It's hard to get high when you're living on the bottom - énekeltük egyszerre.
- Állj – mondta Lau. Mind leálltunk és kérdőn néztünk Lau-ra. - Csak annyi,hogy a mesélős estre vigyek csokis epret?
Először furcsán néztünk rá,majd kitört belőlünk a nevetés. Lau is velünk nevetett,Si és a fiúk pedig furcsán méregettek minket.
- A...h..aaaaa – nevetett Sam a hasát fogva. Miután Si leteremtett minket, folytattuk a gyakorlást. Majd jött az 1D-s dupla óra.

2 megjegyzés:

  1. Orsi a nővéred2013. június 29. 1:36

    Olyan tuti vagy!
    VÁMPÍRNAPLÓK!!:D
    Dave mint Damon??????:D

    VálaszTörlés
  2. Dave mint Damon :DDDD Köszi <3 ^^

    VálaszTörlés