Zene

2013. június 22., szombat

5.rész/Más vizekben

Halihó! Itt lenne az új rész,remélem tetszeni fog! Kérlek TÉNYLEG komizzátok,ha tetszik,mert így nem fogom tudni,hogy jó lett e vagy sem ;) A szereplőkhöz kaptam egy építő kritikát,amit köszönök,szóval el szeretném mondani,hogy a szereplőket ÉN így képzelem el,ti úgy ahogy szeretnétek! Ti döntitek el,hogy hogyan néz ki,én csak kiraktam pár képet,hogy nagyjából hozzá hasonlítsátok őket ^^ Puszi és jó olvasást!

Esmie szemszöge:

Lucy nagyon gyorsan eltűnt,és bár a fiúknak fogalmuk sem volt,hogy hova ment,a lányoknak is csak tippük volt én pontosan tudtam,hogy hova ment. Vagy inkább kihez ment. Mint legjobb barátnője sokat beszélgettünk róla. Bármikor ugrana,ha Lucy kéri.
- Remélem visszajön – suttogta Niall,de mindenki hallotta. A lányokkal összenéztünk és mindent tudó tekintettel válaszoltam a kérdéseikre. Már is rájöttek,hogy Lucy hol van és azt is tudták,hogy csapattársunk ma nem fog hazajönni.
- Reméljük – bólintott Harry és rám nézett. Tekintete szomorú volt.
- Van húsz percetek – nézett az órájára Kyle.A fiúk pedig ijedten összenéztek.
10 perc alatt hülyébbnél hülyébb ötletek jöttek,mi pedig kezdtünk megijedni,a fiúk pedig bepánikolni.
- Meglátogattuk Si-t és beugrottunk egy próbára.- mondta kétségbeesetten Harry.
- Si meghívott titeket egy próbára,hogy tapasztalt szemmel nézzetek meg minket. Több szem többet lát alapon. Aztán meghívtunk titeket ebédelni,hogy megköszönjük a segítséget – nézett fel a telójából Sam.
Mindenki csodálkozva nézett rá,én pedig boldogan megölelltem. A fiúk bólintottak egyet és Louis gyorsan tweetelni kezdett. Megnyugodva dőltünk hátra és pár perc múlva Si hívott minket.
- Haló – szóltam bele és inkább nem hangosítottam ki,mert gondoltam,hogy Lucy-ról lesz szó. Eltaláltam.
- Esmie! Lucy miért hívott fel és kért meg,hogy engedjem meg neki,hogy máshol aludjon ma?
Mindenki csöndben volt,ezért inkább Sam-re néztem és értette a célzást. Bekapcsolta TV-t és felhangosította,én pedig kimentem az előszobába.
- Megijedt egy picit.
- Legalább tudod,hogy kinél fog aludni? - enyhült meg.
- Dave – suttogtam. Si pontosan tudja,hogy ki ő. Ahogy mi is.
- Rendben,ő oké. Hívj,ha ad valami életjelet magáról.
- Nem fog,de ha igen,akkor mindenképp.
- Kössz – rakta le a telefont.
Bementem a szobába,a fiúk pedig kérdőn néztek rám. A lányok már ismerték annyira Simont,hogy tudják,miért keresett. Persze én csöndben leültem a fotelre,majd bekapcsoltam a TV-t. Megállapodtam a Dizni csatornán,mert bár 20 éves vagyok, Phineas és Ferb-et nem lehet megunni. Később egy fél órával a fiúk inkább elmentek,hogy betudjanak rendezkedni,meg ilyenek. Talán az is benne volt,hogy kicsit feszült volt a hangulat,mert:
1, a fiúk kicsit értetlenkedtek,hogy este hétkor miért nincs még itt Lucy
2, mert mi nem válaszoltunk,hogy hol van
3, még mindig haragszunk egy picit rájuk (legalábbis Harry-re)
Persze Lucy írt egy SMS-t,hogy megnyugtasson minket,hogy igen ott van nála és minden oké van,de most szüksége van rá. A lányokkal leültünk beszélgetni miután a fiúk elmentek.
- Szegény Lucy – nézett maga elé Sam.
- Igen,de tudjátok mi történt vele. Megijedt és most Dave-ra van szüksége. - néztem rájuk aranyosan,hisz bár tudják,hogy mi történt,bővebben csak nekem és Kyle-nak mesélt erről.
- Ha talán megvédték volna. - mordult fel Mil.
- Te is tudod,hogy ez nem így működik. - nézett rá Kyle.
- Na,de holnap vissza fog jönni.Kipihenten – nézett ránk Sam,majd elvigyorodott – Vagy nem.
- Hülye – bokszoltam a vállába,de már megszoktuk a kis perverz Sam-et.
- Nézzük a pozitív oldalát – vigyorgott Mil,mire Kyle meglökte.
- Ti hülyék vagytok – kuncogott,majd felállt – de mennünk kéne fürdeni.
- Mennünk? - kérdezte Sam,majd egy hirtelen rántással kigáncsolta Kyle-t,aki a földre terült. - Öko lány,tartsd meg magadnak a perverzitásod.
- Aúúú – jajdult fel,és elterült még jobban a földön.
- Akkor menjél fürdeni – mondta Mil és felkapta a két kezét,és intett nekünk is,hogy fogjuk meg a lábait. Egy pillanat alatt felemeltük és a medencéhez vittük ki. Persze hivatalosan nem lehetne medencénk,de addig hisztiztünk,amíg mentorkánk kikövetelt egy medencés házat.
Vittük le és épp vártunk a liftre amikor találkoztunk Carly-val.
- Emberrablás? - nézett ránk és amikor Sam bólintott elkérte Kyle egyik kezét. Mi nevetve bólintottunk,mire csapattársunk felhördült.
- Na akkor vigyük ki a szemetet – botlottunk bele Carly pasijába. Amint meglátott minket vigyorogva dobta ki a kukába a szemeteszacskót és elővette a telóját,majd kamerázni kezdett. Kivittük Kyle-t a kertbe és odahurcoltuk a medencéhez.
- 1 – kezdte Mil.
- 2 – kiáltotta Sam. Carly-val egymásra néztünk,majd elkiáltottuk magunkat egyszerre.
- 3 – és egy határozott dobással dobtuk bele Kyle-t a medencébe. Óriási placcsanással ért célt,mi pedig nevetve néztük mikor jön fel a víz alól. Pár másodperc múlva felbukkant és prüszkölve szállt ki. Szemfestéke elfolyt,ruhájából ömlött a víz.
- Ha elkaplak titeket – nézett ránk összehúzott szemekkel,mire mi gyorsan rohanni kezdtünk. Mielőtt elkaphatott volna minket beszaladtunk a házba és becsuktuk az ajtót. Persze az 5 fő erősebb volt,mint szegény Kyle,így ő kint fagyoskodott.
- Na jó engedjük be,a végén még megfázik és akkor fújtak az előadásnak. - nézett ránk Carly,mi pedig elengedtük az ajtót. Persze mivel csapattársunk kívülről nyomta,előre esett...Az ajtóval együtt! Persze Carly barátja az egészet vette fel telefonnal,mi pedig már sírtunk a nevetéstől. Simon nagyon ki lesz akadva,ha megtudja,hogy kitörtük az ajtót. Kyle felállt,majd egy vállrántással a helyére rakta az ajtót (???). Majd dühösen ránk vetette magát,így mi is vizesek lettünk.
- Hülye – nevettem fel,és még jobban rákezdtem amikor Carly egy "Egy rohadt unikornis vagyok" kiáltással ránk ugrott. Majd miután 5 perc múlva kicsit lenyugodtunk,Carly odament a barátjához és átölelte csuromvizesen. A fiú felnevetett,de hagyta,hogy ő is vizes legyen.
- Na megnézitek? - nyújtotta oda a telóját,mi pedig elfogadtuk. Gyorsan átküldtem magamnak a videót és visszanyújtottam a tulajdonosának.
- Köszi,majd megnézzük,csak Kyle-t jobb lenne felmelegíteni,egy finom,forró teával.
A fiú csak bólintott egyet,majd a telefonjával a kezében és Carly-val együtt felmentek. Mi is követtük a példájukat,így pár perc múlva Kyle pizsiben,egy gőzölgő teával a kezében ült a fotelen. Mi is átöltöztünk a vizes cuccokból és épp a videót néztük a gépen,mert közben feltöltöttem.
- Ez mehet twitterre – néztem a lányokra,akik bólintottak. Gyorsan felmentem a netre,és beléptem a banda hivatalos oldalára. Kiraktam egy "Kyle-t megfürdettük :) De szeretjük <3" írással,amin a lányok mosolyogtak.Miután kiraktam,kicsit böngésztem és megakadt a szemem egy képen. Lucy töltötte fel egy órával ezelőtt. Egy nyaklánc volt rajta,amolyan elől-hátul stílusban volt lefotózva. Egy szív alakú medál volt rajta,elől egy teljesen természetesnek kinéző,de hátul bele volt gravírozva egy szó...Forever.
Mosolyogva néztem a lányokra akik még mindig a képet bámulták.

- Majd holnap mesél – léptem ki a twitterről,és lehajtottam a laptop fedelét.

4 megjegyzés:

  1. úú kövit.! ez a rész is eszméletlenül jó lett *-*♥

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm ♥♥♥ 2 nap és jön :)

    VálaszTörlés
  3. Lécci ne 2 naponta írjál hanem naponta mert naon jó :-)

    VálaszTörlés
  4. Orsi a nővéred2013. június 24. 8:23

    Nekem van a legtehetségesebb unokahúgom!
    Imádlak!! <3 <3

    VálaszTörlés