Zene

2013. június 20., csütörtök

4.rész/Buli,felvétel,katasztrófa

Sziasztoook! Nagyon boldog vagyok,mert:
1, Megvan a 200 megtekintése a blognak
2, már az első nap összejött a 2 komi *--------*
Nagyon jó olvasást,és ha tetszik,kérlek komizd,hogy tudjam,hogy jó-e! Puszi!

Lucy szemszöge:

Az 1D érkezése igen meglepő volt...Nem csak azért,mert nagyon beégtünk a bemutatkozásnál,hanem mert ki gondolta volna,hogy egy olyan bandával fogunk énekelni,akiért lányok milliói rajonganak. Mindegyik nagyon édes fiú,és persze annyit mi is tudunk róluk,hogy ki-kicsoda,meg kinek van barátnője. Ezen a napon is elkéstünk,de itt főleg a reggeli csúszás a hibás. Elkezdtük venni a What Makes You Beautiful-t,és nagyjából átvettük ki kivel és mit fog énekelni. Mivel még a konkrét szöveget nem tudjuk (legalábbis mi lányok) ezért ma elmaradt a koreográfia tanulás,és helyette kicsit megismerhettük a fiúkat.Annyit tudtunk,amennyi érdekelt minket,tehát koruk,barátnőjük,nevük ( :D) meg ilyesmi. Persze ma,sokkal többet is megtudtunk róluk. Rendeltünk ebédet,majd leültünk a kanapéra. A fiúk lazára vették a stílust és hátradőlve várták,hogy jöjjön a kérdés áradat...Kaptak is rendesen belőle! Persze,mivel mi újak vagyunk ezért, mi sem maradhattunk ki a kérdés özönből ;) A fiúk mindent elmeséltek amire kíváncsiak voltunk,és mi is nekik amire ők. A barát/barátnő téma is előkerült,de csak a fiúknál,minket békén hagytak ezekkel a kérdésekkel. Úgy fél háromkor már megebédelve,enyhén álmosan (a kaja hibája) dőltünk el a kanapén. Épp hunytam volna le a szemem,amikor a zsebem rezegni kezdett.Fészkelődni kezdtem,mire a többiek is felkeltek. Rosszallóan néztek rám,mire én rájuk mosolyogtam és megnyitottam az SMS-t...Éreztem,hogy elvörösödök,majd mikor végeztem az sms elolvasásával vigyorogva mutattam meg a mellettem ülő,kérdő tekintetű Esmie-nek.Ő is elolvasta,majd egy mosollyal nyugtázta a látottakat. Visszaírtam,majd újra elhelyezkedtem a kanapén. Ess a távirányítót kezébe vette és kacsolgatni kezdett a csatornák között.Miután már 40 csatornát végig járt,megállapodott egy zenés műsoron.Épp Little Mix ment,mire mi boldogan kezdtük el énekelni a szöveget. Perrie hangjára Zayn is felnézett és büszkén figyelte barátnőjét a tv-n keresztül. Mikor vége lett a The Wanted legújabb száma kezdődött el,a Walks Like Rihanna...Esmie-vel összenéztünk és egyszerre nevettünk fel. Gyorsan felpattantam a kanapéról Ess-t is rántva magammal és ugrálni kezdtem.Egyből értette,és ő is követte példámat.
- She can't sing,she can't dance.But Who cares? She walks like Rihanna – üvöltöttük a refrént. A fiúk értetlenül bámultak minket,a lányok pedig vigyorogva tapsoltak. Hirtelen leálltam az ugrálással és Ess fülébe súgtam valamit. Kajánul elvigyorodott és bólintott egyet,majd a szobájába futott.Én is az enyémbe,majd egy játék mikrofonnal tértem vissza.Addigra ő már ott volt a játék gitárjával a kezében és érkezésemre elkezdte pengetni. Röhögve mellé álltam és énekelni kezdtem a szöveget.
- She walks like rihanna – üvöltöttük egyszerre és a lányok már sírtak a röhögéstől,a fiúk pedig hitetlenkedve néztek minket. De ahogy megláttam Harry kezében a telefont,amivel vett minket integettem neki és folytattam...
- Boom,boom,boom,she walks like Rihanna – énekelte a The Wanted a tv-ből,mi pedig a levegőből (az ugrálás miatt).
Jött Nathan kis része,aminél lelassított a zene és Ess lassan,erőteljesen pengette a játék gitárt. Majd felnézett és felugrott a levegőbe. Nevetve pacsiztam vele össze,majd folytattuk az éneklést. Már csak pár másodperc volt a számból,így táncolni kezdtünk. A lányok már nem bírták,a fejüket,valamelyik a hasát fogta a nevetéstők. Szegény Mil le is esett. Ezen újra rákezdtek. A fiúk mintha kissé sokkolva lettek volna,de már mindegyik vigyorgott.
- És az utolsó – sóhajtottam fel,majd lehunyt szemmel énekeltem az utolsó sort Esmie-vel együtt.
- Boom,boom,boom...She walks like Rihanna. - énekelte az egyik tag a TV-ből,majd vége lett a számnak. Nevetve öleltem át Ess-t, és vihogtunk még egy sort. Fáradtan dőltünk el a kanapén,a lányok pedig tapsoltak. A fiúk miután megértették,hogy ez produkció volt csatlakoztak a csapat társainkhoz. Harry nyomkodta a telefonját,majd ránk nézett és gonoszul elvigyorodott. Mikor nem figyelt a kezemben lévő játék mikrofont egy pontos célzással a fejéhez dobtam. Koppant egyet a homlokán,majd leesett. Felüvöltött,majd a fájó részhez kapta a kezét.
- Aúúúú – szorította össze a szemét,majd dühösen rám nézett és felpattant. Tudtam,hogy bajban vagyok,tehát futni kezdtem. Utánam iramodott,majd mikor eltűntünk a folyosón elkapta a csuklóm és a falnak szorított.
- Úgye tudod,hogy nagy bajban vagy? - súgta a fülembe,én pedig ellöktem magamtól. Gyors mozdulattal a telefonomat a képébe nyomtam.
- Ő a bátyám. 2 percbe telik,hogy ideérjen és akkor nagyobb gondod is lesz,mint engem elkapni – vigyorogtam kajánul,ő pedig elengedett.Amúgy csak improvizáltam,mert bár tényleg a bátyám van a képen,ő Magyarországon lakik,tehát nem két perc lenne az ideút. Gyors léptekkel siettem vissza a szobába és a kanapéra huppantam.
- Na mi volt? - nézett rám Louis.
- Tisztáztunk 1-2 dolgot – mosolyodtam el győztes vigyorral.
- Ja persze – morogta Harry aki éppen akkor lépett be a szobába. Lou köztünk kapkodta a fejét,majd egy vállrántással visszadőlt a kanapéra. Harrynek rezegni kezdett a telója,mire ő elővette. Csekkolta a dolgokat és vigyorogva rám és Esmie-re nézett. - 17.596 RT és 20.236 kedvencnek jelölés a videótoknál.
- Te szemét – húztam össze a szemem,a fiúknak pedig rázkódott a válluk a nevetéstől.
- Te idióta – kiáltott fel Ess. - Te ennyire nem érted az egészet? Most mindenki tudja,hogy itt vagy a házunkban és nem lesz nehéz kitalálniuk,hogy ti vagytok a sztárfellépőink.
Mire mindenki felfogta a hallottakat,a fiúk már nem vigyorogtak.
- Basszus – túrt a hajába Liam és ránk nézett. - Majd kimagyarázzuk magunkat.
- Persze,de nem ez a lényeg! Hanem,hogy holnap,sőt lehet,hogy már ma több,mint 1000 Directioner lesz a házunk előtt. - dühöngött Kyle.
- És akkor fújhatjuk az egészet. Mert,ha ti nem is lesztek már itt,tudni fogják hol lakunk – magyarázott Sam.
- Semmi magánélet – hajtotta le Mil a fejét.
- Rengeteg pletyka. - komorodott el Ess.
- Semmi élvezet. - bámultam magam elé – Nem lesz életünk.
A fiúk tudták,hogy milyen ez. De nem értették,hogy a lányoknál ez más. Si ettől óvott minket,hisz tudta,hogy akármennyire is erősek vagyunk,vannak olyan hírek ami az egész életünket romba döntheti. Egy félreértés,egy hazugság vagy egy rossz pletyka. És védett minket hónapokon keresztül,sikerrel,de a fiúk az egészet elrontották.
- Nyugi,kiírom,hogy.... - kezdte Louis,de elgondolkodott. Mit írhatna ki? Hogy végre újra az X faktorban? Vagy olyan jó volt Si-vel talizni? Vagy jó találkozni az újakkal? Mindegyik elárulta volna,hogy mégis hol vannak és csak percek kérdése és a rajongók kiderítik az okát is. - Szóljunk Simonnak.
Ezt mindenki jó ötletnek találta. Gyorsan tárcsázta Mil a számot és kihangosította.
- Ki vagyok hangosítva? - kezdte köszönés nélkül Si.
- Igen – mondta Kyle.
- Nagyon jó és most. Harry hogy gondoltad? - üvöltötte,mire én hátraestem,ugyanis én voltam a telóhoz a legközelebb.
- Bocsi – hebegte.
- Rendben, én most elmondom nektek. A lányoknak ehhez semmi köze,ezért van nektek fiúk fél órátok,hogy kitaláljatok valami hihető dumát,mert ha nem akkor két percembe telik egy másik sztárfellépőt keresni. Vagy rosszabb esetben a lányoknak lesz bajuk. Hiszen milyen durvák tudnak lenni a rajongók. Bármit megtennének,és lehet,hogy elmennek ebédet hozni nektek,de nem jönnek vissza. - mondta keményen Si. Nagyon megijedtünk,mi lányok. Sokkot kaptunk szinte,hiszen mentorunknak igaza volt. A fiúk rajongói bármit megtesznek.Mármint a rosszabbik fele. Egy személyre gondoltam.
- El kell mennem. - álltam fel. - Most! Szia Si!
- Vigyázz magadra – kiáltott utánam Sam.

Miután a cipőm rajtam volt felkaptam a táskám és kirohantam az ajtón. Futottam a megállóba,de hirtelen megtorpantam. Mindenki aki ismeri a fiúkat és követi őket látott engem. Könny szökött a szemembe,és tehetetlenül tárcsáztam az egyetlen számot ami eszembe jutott.

4 megjegyzés:

  1. úú kezd izgalmas lenni *-* de kit tárcsáz? :o íí nagyon várom a kövit.!!♥

    VálaszTörlés
  2. <3 Majd meglátod ;) Két nap múlva jön ^^

    VálaszTörlés
  3. Orsi a nővéred2013. június 24. 8:12

    Kit tárcsáz???????
    Máris olvasom tovább!
    Megöl a kíváncsiság!
    :)

    VálaszTörlés
  4. Majd megtudod ;) Köszönöm <3

    VálaszTörlés