Zene

2013. június 18., kedd

3.rész/Ismerkedés

1D Niall szemszöge:
− Harry,elkészülnél végre? - kérdeztem dühösen,mert így is nagy késésben voltunk.
− Jól van,jól van! - sietett le  a lépcsőn,és megállt előttem. - Jó leszek így?
− Nagyon,de nem csajozni megyünk! Na gyere – rángattam ki az ajtón és betuszkoltam a kocsiba,ahol a többiek vártak.
− Na indulthatunk végre? - kérdezte Louis,és beindította a motort.
− Igen! - kiáltottunk fel,majd elindultunk.
− És szerinted milyen csajok lesznek? - kérdezte Hazza,mire mi szemet forgatva mosolyodtunk el.
− Az se biztos,hogy a mi korosztályunkból lesznek – néztem rá – na meg Louis és Zayn tabuk
− Jó,csak nem szállnak rájuk,mikor biztos ismernek minket! - mondta nagyképűen Hazza,mire én elvigyorodtam.
− Nyugi,majd nézünk neked lányt,ha ennyire kibírtahatlan leszel – néztem rá,mire a fiú vigyorogva bólogatni kezdett.
Louis leparkolt,majd kipattantunk a kocsiból. Odamentünk a kapuhoz és benyitottunk. Ahogy Simon mondta,nyitva volt ahogy a lépcsőház ajtó is. Épp felgyalogoltunk a 2. emeletre,amikor egy ajtó mögül borzalmas hangzavar hallatszott. Valaki sikongatott, üvöltött a zene és vele együtt pár ember is,és valami sorozatnak a szövegfoszlányait is hallottuk.
− Ők lesznek azok – nézett ránk Liam,majd bekopogott. Minden elhalkult és hallottuk,hogy valaki jön. Épp nyitotta valaki az ajtót és megláttuk az egyik lányt. Göndör, barna haja lágyan omlott a vállára,annyi idős lehetett,mint mi. Barna szeme és karcsú testalkata volt. Ő az első akit megláttunk,de már leesett az állunk.
− Szia! Mi vagyunk a One Direction,és a Super Girls nevű csajbandát keressük. - szólalt meg Zayn.
− Helló! Esmie vagyok – mosolyodott el a lány,és kinyitotta tágasabban az ajtót – Gyertek be!
A szörnyű hanzavar nem lett volna furcsa,de ezt lányoktól hallani érdekes volt. Levettük a dzsekiket,a cipőket és vártunk,mit mond Esmie.
− Gyertek,a lányok meg fognak lepődni!
Utána lépkedtünk,majd lassan elértünk a hangforráshoz. Esmie felnevetett,hisz tudta,mind meglepődtünk a látványtól. Egy lány folyamatosan sikongatott,egy másik a laptopján nézett valami sorozatot.A másik kettő éppen a kanapén ugrált és a tévéből Calvin Harris – I need your love c. Zenéje szólt. Mikor vége lett, (ki gondolta volna) a mi számunk csendült fel.
− Ááááá – üvöltött fel az egyik és felhangosította. Az összes lány csatlakozott és ugrálva üvöltötték a szöveget. Esmie csak röhögött rajtuk,mi pedig elképedve néztünk a lányokra.
− Na,mondtam én,hogy ismernek minket – bökött oldalba Harry és vigyorogva fordult vissza a lány sereghez.
− You don't knoooow – üvöltötték nevetve. - What makes you beautiful!
− Bújjatok egy picit el,az előszobában – suttogta nekünk Esmie és beterelgetett minket az említett helyre. - Khm....
A lány próbálta magára felhívni a figyelmet,de nem nagyon sikerült neki.
− Khm... - szinte üvöltötte ezt a szót.
− Mi az? - nézett rá az egyik tag.
− Megérkezett a sztárfellépőnk. - válaszolta Esmie.
− Úúúú,legyen Nate .... - nézett fel egy másik lány (Kyle) a telójából.
− Ő nem tud énekelni – nézett rá egy harmadik.
− Na,meg akarjátok ismerni? - nézett végig rajtuk Esmie.
− Igeeen,de valamit még hagy csináljak meg mielőtt megismernénk őt – kérlelte Esmie-t egy ugráló csapattag. Majd előhúzta a telóját és mindenkit a telefon elé terelgetett... - Pózolj!
Miután kész volt a fotó (és valószínűleg már twitteren is volt) Esmie behívott minket. A lányok meglepődve álltak velünk szembe,mire elvigyorodtunk. Végig néztem a lányokon és mit mondjak...Fiatalok (annyi idősek kb.mint mi), csinosak és gyönyörűek. Mindegyik barna hajú,a minden lánynak barna szeme volt.Az egyiknek szinte már fekete. A mély barna (feketés) szemű lány felkeltette a figyelmem. Barna,enyhén hullámos haja egészen a lapockája aljáig ért,karcsú volt,de nem vézna,látszott,hogy izmos,ami valószínűleg a sport miatt ilyen. Gyönyörű volt. Mindenkit végig néztem,nagyjából hasonlítottak a lányra.
− Lucy vagyok – lépett elénk az említett lány és megölelt mindenkit. Harry kicsit tovább ölelte,mire a lány megveregette a vállát,és elengedte a vigyorgó fiút. Mikor hozzám ért,átöleltem,és akkor a testem minden része bizseregni kezdett. Nem tarthatott tovább 10 másodpercnél,de szívesen álltam volna így örökké.
− Nem vagytok éhesek? - kérdezte (mint kiderült) Mil.
− De – vágtam rá,mire a fiúk meglöktek. - Jó,bocsi.
A lányok felnevettek,de nem az a zavart nevetés volt.
− Majd beugrunk útközben,de mennünk kell – nézett fel Sam a telójából,mire mi bólintva indultunk ki.
A kocsiban Louis vezetett,mi pedig szűkösen,de elfértünk a kocsi hátsó részében. Lucy mellettem
ült,és rengeteget nevetett,a fiúk sztorijain. Aztán egy kicsit belemerült a telefonjába ami percenként
rezgett. Kicsit idegesen néztem,hogy mosolyogva válaszol,de mikor felénk fordult,minden féltékenységem eloszlatta:
− Simon üzeni,hogy vár minket és – nézett az órájára – pontosan 1 percünk van odaérni.
− Hát akkor sokáig bent leszünk – dőlt hátra Sam,és behunyta a szemét.
− Az biztos – nevetett fel Mil és megbökte Sam-et.
Mire odaértünk,már 10 perces késésben voltunk és rohanva siettünk fel a lépcsőn. Épp nyitottuk volna az ajtót,de én nem számítottam arra,hogy Liam megáll,így belefutottam,a többiek meg belénk és szó szerint beestünk az ajtón. A lányok minket kikerülve,kuncogva élvezték a műsort.
− Lám,lám – tapsolt kettőt gyúnyosan Simon – Megérkeztek a fellépők.
Mivel mi is és a lányok is ismertük ezt a hangnemet,felkészültünk rá,hogy 2 perc múlva üvölteni fog. És be is bizonyosodott. Miután végzett,magyarázatot várt,hogy miért késtünk.
− Niall éhes volt – mondta Kyle,mire én csúnyán néztem rá.
− És miért mentetek be kajáért? - húzta fel a szemöldökeit Si.
− Arról nem tehetünk,hogy nem mondtad nekik,hogy etessék meg Niall-t. - nézett rá felvont szemöldökkel Sam.
− Most én vagyok a hibás? - vont minket kérdőre a mentor.
− Nem mondtuk,hogy te vagy a hibás...De szerintem tudod,hogy a te kezed is benne van a dologban! - nézett rá,amolyan 'nyertem' pillantással Lucy.
− Arg – morgott Simon,majd leült a földre, 'haveri' stílusban. A lányok követték a példáját,mi pedig csodálkozva néztünk rá. - A lányok megkövetelik az apai stílust.
elnevetett,mi pedig leültünk melléjük a földre.
− Nos,emberkék! Most ugye beosztjuk,hogy ki kinek a szövegét fogja énekelni. A fiúknak marad – nézett ránk Si,majd a lányokra siklott a tekintete – Viszont nektek énekelnetek kell.A lányok felálltak,és akkor már mi is,hogy beénekeljünk. Miután végeztünk Si kiosztotta a szöveget
(Kiss You) és megvárta,hogy elkezdjük.
− 1.....2.....Most – indított el minket.
- Touch
You get this kinda rush.
Let me say yea a yeah a yeah yeah a yeah

If you don't wanna take this slow
If you just wanna take me home
Let me say yeah a yeah a yeah yeah a yeah

And let me kiss you
− Elég – szólt ránk Simon,majd leültetett minket újból. - Két hangot már most megtudok állapítani...Harry,Lucy kezdjétek el énekelni Harry sorait.
 - Oh tell me tell me tell me how to turn your love on
You can get get anything that you want
Baby just shout it out shout it out
Baby just shout it out

Mind ámulva hallgattuk őket,ahogy tökéletesen kiegészíti a kettőjük hangvilága a másikét. Harry-é kissé mély,Lucy-é pedig szép magas,természetes hangjuk csendült fel. Si vigyorogva bólintott,majd tovább siklott a tekintete köztünk.
− Zayn,Sam kezdjétek el – nézett rájuk,ők pedig számolásra elkezdték énekelni a sorokat.
 - Oh I just wanna take you anywhere that you like
We can go out any day any night
Baby I'll take you there take you there
Baby I'll take you there, there


 Míg Sam néha hajlított,Zayn természetes hangján énekelt.Ők is tökéletesen passzoltak.
− Mil,énekelj egy picit nekem – nézett rá Simon a lányra.
− Salalalala – énekelte csilingelő hangon.
− Oké,Liam! Ő a tied. - biccentett a fiú felé Si. - Esmie,te Louis-hoz menj,Kyle te pedig Niall-hez.
Miután gyakorolni kezdtünk és a lányoknak is nagyjából ment a szöveg,Si elégedetten enged el minket,de előbb még újra leültetett minket
− Na gyerekek! A koreográfiát ugye Hope-tól tanuljátok,de mint tudjátok az idei évben is van egy téma. Hope és a többi koreográfus kitalálta,hogy keringőzni fogtok – nézett ránk büszkén,nekem pedig megkordult a gyomrom.
− Bocsi – néztem fel,majd vártam,hogy Si folytassa.
− A szép,fehér ruhás/öltönyös Bécsi keringőben állapodtunk meg. A párokat egy tánctanár fogja kitalálni,és ez a keringő plusz edzéseket jelent. Na ennyi lett volna,holnap ugyanekkor,ugyanitt próba! Mindenki tudja majd a szöveget,megértettétek?
− Igen – bólintottak a lányok,majd a mentoruk elé álltak,és mindegyik nyomott az arcára egy puszit.
- Na szia Si!
Egy pillanat alatt az ajtón kívülre kerültek,mi pedig követve példájukat már ott sem voltunk a teremben.

5 megjegyzés: